+ 2
Inlägg: 1406987
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Exakt köper ditt resonemang fullt ut!! Det jag mena också, allt som inte hör hemma på ES nivå ska man ta i tu med, få bukt med problemet och gå vidare!
Så är helt enig med dig Olle!
Så är helt enig med dig Olle!
+ 2
Ligger det lite i ryktet så tycker jag definitivt att man ska uppmärksamma ledningen på detta. De är ju faktiskt i en bra position att dels avgöra sanningshalten i det hela och dels vidta åtgärder om man finner att det är nödvändigt.