Icetea: Karln ryktades ju till HV ett tag innan Frölunda kom in i bilden och då har jag för mig att man skrev ett längre kontrakt med Nubben, det vill säga att man gick från ett tillsvidare till ett tidsbestämt som han sedan bröt ändå.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Icetea: Karln ryktades ju till HV ett tag innan Frölunda kom in i bilden och då har jag för mig att man skrev ett längre kontrakt med Nubben, det vill säga att man gick från ett tillsvidare till ett tidsbestämt som han sedan bröt ändå.