Olle: Blir fan en wirre här.
Inlägg: 1407482
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
73Sjöbba: Jag korkar upp en Highland Park, årgång 1998 så fort jag svalkat strupen med maltet!
FY fan vad skönt! I mitt hjärta hade detta lika gärna kunnat vara en sjunde och avgörande på övertid, det är känslan just nu.
FY fan vad skönt! I mitt hjärta hade detta lika gärna kunnat vara en sjunde och avgörande på övertid, det är känslan just nu.