Inlägg: 1407561
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Lika nycket som man skämdes över grabbarna mot Frölunda är man stolt över dem nu!
Man måste kanske nå botten innan man kan simma upp till ytan igen....
Man måste kanske nå botten innan man kan simma upp till ytan igen....
+ 1
Tennis 6-1