Varför är det någon som förstört Hockeysnacks webbsida??? Det ser ju för taskigt ut!!
Inlägg: 1407562
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: Tycker faktiskt att den är behagligare att titta på nu. Mer logiskt uppbyggd
Sv: Apropå nånting...
diffe: Jag tycker den är ganska bra nu då jag vant mig.
Kul att kunna sortera på "bästa inlägg".. Det är oftast Bragd-Birgers som toppar där. Han är förjädra rolig att läsa! :-)
Kul att kunna sortera på "bästa inlägg".. Det är oftast Bragd-Birgers som toppar där. Han är förjädra rolig att läsa! :-)