Inlägg: 1407604
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
erathoo: Det var ett svagt rensningförsök via sargen av Torp, visst, men en indianare kallar inte jag det. Det ska mer till för det.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Ja, det här var i sanning en välkommen seger! Herrejisses, jag firade med låta Slayers "south of heaven" driva upp hastigheten till osunda nivåer när jag färdades i norrgående riktning längs E4 på väg hem. Jävlaranamma, nu känns det rätt bra igen! Det var ett tag sen sist :)
Två klockrena misstag i försvaret - 2 mål i baken. brrr....det är väl ganska tydligt var vi behöver bli bättre?
Hallonet och granaten, välkomna tillbaka vilken dag som helst.