+ 1
Inlägg: 1407614
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Förresten, det där med att "ingen dör av ett felpass" som Perra sa.....det vete sjutton, kände att infarkten närmade sig strax efter Torps indianare ;-P
Det kanske är vår tur att trösta vår broder ikväll?
Alla till Modoboken. :)
Redigerad kommentar