Dunc: Även Kolan kunde avgöra matcher förra säsongen, till vår fördel.
Murran har visat sig vara jäkligt loj ibland och kan visa dålig moral. Men om han nu är påväg att visa andra sidor hos sig själv så kan jag nästan lova att ingen annan är gladare än Olle själv över det!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Murran har visat sig vara jäkligt loj ibland och kan visa dålig moral. Men om han nu är påväg att visa andra sidor hos sig själv så kan jag nästan lova att ingen annan är gladare än Olle själv över det!!
Redigerad kommentar