Olle: Det är tripping även när du använder skridskorna.
Inlägg: 1407834
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Omröstning!! Jag tycker att det är för lite omröstningar här nu för tiden :)
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Kan sträcka mig till att den hade kunnat gått åt "endera hållet" :) Jag tycker fortfarande att Hedström faller lite lätt. Det är svårt att fälla någon med skridskorna när båda åker med fart MED åkriktningen.