1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614840 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1407837

Sv: Apropå nånting...
Olle: Nej för fan. Han sparkar ju nästan undan skridskorna under Jonte. Benet gör ju liksom som en pendelrörelse
Jag röstar FÖR STRAFF.
Är det några priser om man vinner?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Du säger det ju själv: "han sparkar NÄSTAN undan skridskorna för jonte".

Man får ha kontakt med motståndare även om han är fri. Sen går det väl att diskutera om backen använder regelvidriga medel för att förhindra jonte ett avslut. Jonte bryter ju in i banan också på ett sätt som gör att jag inte tycker att han är helt fri i det läget. Han blir heller inte fälld helt bakifrån.

Angående omröstningen så var det bara ett simpelt förslag, den som står här nu har väl funnits med sedan försäsongen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.