haggen:Haha, ja jag märkte också det, vart ju än värre när den andre också började hänga på Arto i fyllesnacket i andra perren.
Inlägg: 1408293
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Satan, redan har man börjat med att desperat slå ut pucken ur egen zon.
Bättre kan ni!
Bättre kan ni!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Själv brukar jag bara be om en stor stark. Det funkar alldeles utmärkt.
+ 1