Jag tycker det räcker med icings nu, faktiskt...
Inlägg: 1408306
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Kattgubben:
Tur att Luleå verkar ofokuserade, kan bli vår räddning.
Pikken ser inte glödhet ut ikväll.
Tur att Luleå verkar ofokuserade, kan bli vår räddning.
Pikken ser inte glödhet ut ikväll.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Kattgubben: Tycker att Alexander Larsson gör en bra match än så länge.