dr-nix: Han gjorde lika mo tLHC men det var tydligen ingen engångsföreteelse, utan han gör sådär varje match när han inte för istid och det gör det ännu större!! Vilken hjälte.
RubinCarter: Fast det är ju inte Friberg själv som väljer det. Det är ju nått som Jocke, fystränaren, infört och som gäller alla spelare i A-laget. Nu råkar det iof bara vara Friberg som får så lite istid att han måste köra ispass efter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.