Inlägg: 1409165
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle:
...För sin hand genom skägg och hår,
skakar huvud och hätta ---
»nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta» ---
slår, som han plägar, inom kort
slika spörjande tankar bort,
går att ordna och pyssla,
går att sköta sin syssla...
...För sin hand genom skägg och hår,
skakar huvud och hätta ---
»nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta» ---
slår, som han plägar, inom kort
slika spörjande tankar bort,
går att ordna och pyssla,
går att sköta sin syssla...
Sv: Silly Season 11/12
Olle: He he he! Ja en sydväst. Eller Göteborgare som de även kallas.
Ja bortaklacken har ju sina foliehattar de som tur är för dem...
Ja bortaklacken har ju sina foliehattar de som tur är för dem...
Redigerad kommentar
www.idefixteko.se/upload/668-09.jpg
En och annan halvfull colaburk kan flyga när vi tar en tvåmålsledning :) Eller den kanske är "halvtom" på bortastå så här års?