Inlägg: 1409181
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
bisterfinnen: Lite Rydberg så här på förmiddagen är aldrig ett gott tecken :) Är det ångest på er sida staketet också?
...För sin hand genom skägg och hår,
skakar huvud och hätta ---
»nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta» ---
slår, som han plägar, inom kort
slika spörjande tankar bort,
går att ordna och pyssla,
går att sköta sin syssla...