Ingen av våra backar har gjort mål än.
Inlägg: 1409468
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
RocknRolf2: Jag röstar för 21:an på bänken ett tag fram över nu.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
RocknRolf2: Bra PP där i alla fall. Tyvärr kanske lite för bra för att vi ska göra mål.