RocknRolf2: Bra PP där i alla fall. Tyvärr kanske lite för bra för att vi ska göra mål.
Inlägg: 1409471
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Nej, fortfarande inte bra. Riktigt virrigt emellanåt och ett mål ner är bra så här långt. Dags att prova något nytt för Perra. Kasta om lite för att sätta fart på laget. Saknar den där riktiga derbytändningen i matchen.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Raggaren Putte: Bästa PP:et vi haft på hela året och då blev det inte ens mål.