pefr: Inte mycket till förstärkning men han är ändå bättre än de flesta backar vi har på isen nu.
Inlägg: 1409834
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Nu vet vi iallafall varför vi inte värvar Skrbek,
"Växjö ser ut att värva Pavel Skrbek och det är ett namn som Timrå känner till sedan länge.
– Han har funnits med och det är en bra spelare, men vi har gjort bedömningen att han drar på sig lite för mycket skador, säger Lindqvist."
"Växjö ser ut att värva Pavel Skrbek och det är ett namn som Timrå känner till sedan länge.
– Han har funnits med och det är en bra spelare, men vi har gjort bedömningen att han drar på sig lite för mycket skador, säger Lindqvist."