Inlägg: 1409849
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Jamen vafan en halvskadad Skrbek är ju till mycket mer nytta för laget än en hel Anders Eriksson! Tänk om, tänk rätt nubb/link.
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Ja men då passar ju Skrbek in PERFEKT i vår backuppsättning ju! :-(
Redigerad kommentar
+ 1
"Växjö ser ut att värva Pavel Skrbek och det är ett namn som Timrå känner till sedan länge.
– Han har funnits med och det är en bra spelare, men vi har gjort bedömningen att han drar på sig lite för mycket skador, säger Lindqvist."