Perra "Samtidigt skall vi inte förringa Modos insats som tog väl vara på lägena när de gavs och var effektiva."
Vilket rent bullshit, fyfan vad han ska skydda sig själv. Hade modo satt hälften av det som skapade hade dom gjort 10mål minst, fan vad chanser dom sumpa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vilket rent bullshit, fyfan vad han ska skydda sig själv. Hade modo satt hälften av det som skapade hade dom gjort 10mål minst, fan vad chanser dom sumpa.