Kom igen alla som intresserade det behövs fler till fantasyn , vi är 4 för tillfället behövs minst 4 till för inte ska ställa in fantasyn , för frågor maila eller bubbla mig
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kom igen alla som intresserade det behövs fler till fantasyn , vi är 4 för tillfället behövs minst 4 till för inte ska ställa in fantasyn , för frågor maila eller bubbla mig
Livedraft kl 20 idag Onsdag
hockey.fantasy...ue/hsligan
Lösen : gresky