1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1409985

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo:
"Visst är jag rörd, säger Thomas, Tanken är naturligtvis vacker men det går inte att lägga upp på det sättet!
Sen förstår jag inte riktigt varifrån diskussionen kommer i ett läge där vi är trea i elitserien!?!

Visst! Om ni stod där med två miljoner i näven och sa att de var våra om vi värvar Sonnenberg så skulle han troligen stå på isen om några dagar!"

"Om vi jämför med insamlingen till översvämningsoffren i Pakistan så drog samtliga elitserieklubbar ihop 1 030 000 kronor och inte ens det det skulle räcka i det här fallet"

"Sen förstår jag inte riktigt varifrån diskussionen kommer i ett läge där vi är trea i elitserien!?!" SUCK :(

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Nu satt ju inte affären Sonnenberg fast i pengarna ändå. Där var det ju Martin själv som valde att tacka nej eftersom den skada han hade gjorde att han inte skulle kunna ge 100 %. Och för hans del fanns bara ett läge och det var att komma till laget och ha kapacitet att gå för fullt. Så där var den gode TJ ute och cyklade rejält.

Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Var du tvungen att hänvisa? :)

Man mår ju illa.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.