Det trista i hela den här försvarssoppan är att man satt sig i en sits där man troligtvis tvingas förlänga Hedin, som blir sämre ju fler matcher han spelar, för att sedan stärka upp med någon i Anders Erikssonkaliber. Jämngrått är ordet tror jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det trista i hela den här försvarssoppan är att man satt sig i en sits där man troligtvis tvingas förlänga Hedin, som blir sämre ju fler matcher han spelar, för att sedan stärka upp med någon i Anders Erikssonkaliber. Jämngrått är ordet tror jag.