Timrå Icon: Ähh sånt där trams. Jag arbetar bäst på egen hand.
Inlägg: 1410043
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja jo det har jag också hört. Inte som på läktaren i Tyskland precis....