Patrick Polly: Absolut. Klubben kan ju inte sätta sig i en sådan beroendesituation gentemot fansen då man inte kan garantera att spelaren i fråga nappar på erbjudandet. Ledningen kan ju stå med både cash och kontrakt i hand och ändå få nobben. Det är en tunn linje att vandra på.
Inlägg: 1410047
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frella:
Är inte frågan en aning naiv?
Jag betalar 300:- i medlemsavgift.
Köper souveriner, om dom kunde ta fram vettiga saker.
Betalar in mig på varje match jag besöker.
Köper korv och pilsner i kiosker.
Betalar 20:- i parkering varje match.
Är inte detta på månadsbasis så vet inte jag.
Sv: Apropå nånting...
Olle: Precis, det är helt ohållbart. Möjligen kan fansen kräva vad pengarna ska gå till, tex spelarlöner. Men man kan inte ställa krav på vilken spelare som pengarna skall gå till.