+ 1
Inlägg: 1410063
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: fy fan vad jag blir förbannad och tamefan hatisk mot fettot kolan, den fan ska häcklas och förnedras då han kommer till EON nästa gång, hoppas verkligen hardcorefansen gör ett skönt tifo i hans ära.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: "Jag behövde en spark i arslet".
Det han egentligen borde fått var en spark rätt på klockspelet
Det han egentligen borde fått var en spark rätt på klockspelet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Ja men där vågade han inte gå ut och gråta som en liten bebis över att chipspengarna inte kom i tid
Redigerad kommentar