+ 2
Inlägg: 1410111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: haha, japp, no more Mr nice guys. Vi ska visa vad Rödvit dynamit gör med förädare.!!
Nu är vi tre 40 taggare i klubben, flera behövs.
säg Kolan till kidsen så förstår dom pappa.
Nu är vi tre 40 taggare i klubben, flera behövs.
säg Kolan till kidsen så förstår dom pappa.
+ 2
Men det är piece of cake för nu är det banne mig dags att nån tar tag i och organiserar lite sunt j-a läktarhat även hos oss!