Så tycker jag ni borde vara med generösa med era plustryck, så hela sidan blir grön och fin med dissar om kolan och hans pantade brud!
Inlägg: 1411074
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: En egen tråd borde väl i alla fall Kolan och hans frugas åsikter få...
Ge gärna förslag på roliga trådrubriker.
Ge gärna förslag på roliga trådrubriker.
Sv: Apropå nånting...
Jag fattar inte hur ni orkar lägga så mycket energi på en f.d spelare och dennes anhöriga. När man läser den här gästboken får man intrycket av att det är mycket mer relevant att håna de än att prata om hockey.