Jag fattar inte hur ni orkar lägga så mycket energi på en f.d spelare och dennes anhöriga. När man läser den här gästboken får man intrycket av att det är mycket mer relevant att håna de än att prata om hockey.
Inlägg: 1411076
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Peja: Niklas Czarnecki ...host...Niklas Czarnecki .....host.....NIKLAS CZARNECKI