1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411083

Sv: Apropå nånting...
Peja: Niklas Czarnecki ...host...Niklas Czarnecki .....host.....NIKLAS CZARNECKI

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Har precis kommit fram till att det smakar mycket mer av whiskeyn om jag ligger på rygg och dricker den än om jag sitter upp.
Det lärde de aldrig ut på whiskeyprovningen.....

Sv: Apropå nånting...
Det är jävligt lågt att hoppa på före detta spelares familj och anhöriga. Jävligt lågt, onödigt och pinsamt. Säga vad man vill om en spelare som varit kass, byter klubb och dissar den förra klubben, men att hålla på att kalla hans familjemedlemmar för diverse okvädesord är fan inte okej. I synnerhet inte när man gömmer sig i anonymitet bakom ett nick på ett offentligt forum. Det är helt enkelt för jävla dåligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.