superfalle: vampola blir inte skadad, däremot är han tjeck, så han kommer att se väldigt smärtdrabbad ut ibland. Lite problem med ljumskarna sådär mitt i serielunken, och bäst när det gäller. Så kommer Vampola att vara. Pikken är inte skadad, men kommer inte igång på allvar förrän till våren, Bagarn kommer att fortsätta vara medioker men med vissa kanonmatcher där han agerar kanonmat hemma i eon. För Växjö kommer det att gå bra till jul ungefär, därefter dippar det. AIK går till slutspel, Timrå hamnar i ingenmansland. Timrå vinner mot Brynäs i SD. Så blir det! Jag kräver blott 10% av de vinster du drar in på att betta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För Växjö kommer det att gå bra till jul ungefär, därefter dippar det. AIK går till slutspel, Timrå hamnar i ingenmansland.
Timrå vinner mot Brynäs i SD. Så blir det! Jag kräver blott 10% av de vinster du drar in på att betta.