mikenomad: Det är lätt att förstå varför Pikkarainen trivdes med Hirschovits för den förstnämnde vill verkligen ha allt serverat på ett silverfat. Dåligt kroppsspråk, dålig energi, dålig fokus. Det han är duktig på är att avsluta men han har ju inte insett att han numera måste jobba sig till chanser själv, han kommer inte att få flippmackor på bladet av att bara stå still i anfallszon.
Han bör ha många växlar till att lägga i men frågan är om vi någonsin kommer att få se dom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.