1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411179

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Jag är en av dem som står något åt det negativa hållet i fallet Pikka. Men ändå vill jag så klart att han ska vara med varje match eftersom det kan ju gå. Men det är ju just det. Att det KAN gå som är problemet. Han måste vara bra och göra nytta match efter match och inte var fjärde. Pärssinen är en annan, även om han kan ursäktas lite efter sina 17 diskbråck. En osynlig Pärra får inte TIK att klättra och det håller inte att ha en glidandes Pikk med dålig inställning. Jag tror de flesta är klart besvikna på 63:an. Visar han att han vill i morgon?

Men allt är inte svart. Murley är en spelare som vuxit ganska så rejält i mina ögon denna säsong. Han är giftig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.