+ 2
Inlägg: 1411209
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
mikenomad: Ja exakt så är de . De sköna surret i omklädningsrummet är viktigare än prestationen
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
mikenomad: Själv tyckte jag att han gott kunde lämna.
Men man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Äh Jag gör som du har gjort så många ggr. en pudel.
edit: fast å andra sidan så var han ruskigt dyr o då hade vi nog i dagens läge inte kunnat värva Vampola.
Men man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Äh Jag gör som du har gjort så många ggr. en pudel.
edit: fast å andra sidan så var han ruskigt dyr o då hade vi nog i dagens läge inte kunnat värva Vampola.
Redigerad kommentar
Den senaste spelaren i Timrå IK som med fog kunde kallas naturlig målskytt var Corso. Men han var så jobbig för han visste om det och var ofin nog att dessutom inte hymla om det.