Inlägg: 1411210
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Johnny Bravo: Vi kan starta en kennel du och jag. Beträffande Vampola så nog hade vi kunnat ha råd med honom ändå. På bekostnad av Pikkarainen. ;-)
Men man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Äh Jag gör som du har gjort så många ggr. en pudel.
edit: fast å andra sidan så var han ruskigt dyr o då hade vi nog i dagens läge inte kunnat värva Vampola.
Redigerad kommentar