pefr: När man inte trodde att vårt PP kunde bli sämre så sänker man ribban och låter brynäs bp anfalla två gånger.
Där sänkte iaf torp en oäkting, synd att han slänger bort klubban för brynäsaren sen. Jahapp om vi då summerar vilka utvisningar vi tagit i första så är det en hakning i offensiv zon, en puck out och en misconduct. Skulle vi ta "bra" utvisningar eller hur var det du sa perra?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Där sänkte iaf torp en oäkting, synd att han slänger bort klubban för brynäsaren sen. Jahapp om vi då summerar vilka utvisningar vi tagit i första så är det en hakning i offensiv zon, en puck out och en misconduct. Skulle vi ta "bra" utvisningar eller hur var det du sa perra?