Idag kämpad vi iaf tillskillnad i matchen mot MoDo. Idag kom vi t.o.m till några riktigt bra avslut som borde varit mål. Samtidigt, vad hjälper det då man släpper in tre i PP.. Där hjälper iof domarnas bedrövliga nivå till en del då det inte alls borde varit utv för all dessa situationer. och varför i h-e friade domarna sänkningen av Torp ? Helt obegripligt.
Inlägg: 1411733
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
George: Är böjd att hålla med i allt, dock kvarstår faktum att vi är backlös,, blir så jäkla irreterad när jag ser hur tex Hedin o Högström uppträder.
Hedman
Larsson
Friberg
Hedström
Vampola
även till viss del även Murley o Bagarn var bra idag.
Hagos
Hedin
Högström
Timo
Röymark
hade inte sina bästa dagar
Hedman
Larsson
Friberg
Hedström
Vampola
även till viss del även Murley o Bagarn var bra idag.
Hagos
Hedin
Högström
Timo
Röymark
hade inte sina bästa dagar
Sv: Apropå nånting...
George: Jag har idag fått två nya hatobjekt som jag inte haft förut;
Brynäsare och Murley
Brynäsare och Murley