1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411733

Sv: Apropå nånting...
Idag kämpad vi iaf tillskillnad i matchen mot MoDo. Idag kom vi t.o.m till några riktigt bra avslut som borde varit mål. Samtidigt, vad hjälper det då man släpper in tre i PP.. Där hjälper iof domarnas bedrövliga nivå till en del då det inte alls borde varit utv för all dessa situationer. och varför i h-e friade domarna sänkningen av Torp ? Helt obegripligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
George: Är böjd att hålla med i allt, dock kvarstår faktum att vi är backlös,, blir så jäkla irreterad när jag ser hur tex Hedin o Högström uppträder.

Hedman
Larsson
Friberg
Hedström
Vampola
även till viss del även Murley o Bagarn var bra idag.


Hagos
Hedin
Högström
Timo
Röymark

hade inte sina bästa dagar

Sv: Apropå nånting...
George: Jag har idag fått två nya hatobjekt som jag inte haft förut;
Brynäsare och Murley

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.