Inlägg: 1411740
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Du hatarv ingen i ditt eget lag, tyck gärna att han tillför lite, men hata honom inte!
Du hatarv ingen i ditt eget lag, tyck gärna att han tillför lite, men hata honom inte!
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Tycker ändå Hedman ligger rätt i banan iallafall, idag tyckte jag han var bra faktiskt, Murley gjorde några riktiga grodor, men han kan iallafall skapa en del offensivt. det är mer än vad Timo kan just nu.
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Tycker ändå Hedman ligger rätt i banan iallafall, idag tyckte jag han var bra faktiskt, Murley gjorde några riktiga grodor, men han kan iallafall skapa en del offensivt. det är mer än vad Timo kan just nu.
Brynäsare och Murley