Olle: Jag tyckte det då och jag tycker det nu: Det var sjukt oprofessionellt av Perra att kicka corso. Han må ha varit bökig att ha att göra med, men som coach får man FAN räkna med att vissa har större ego än andra. Kan man inte hantera det så får man byta jobb. Dessutom: Det enda Perra har att komma med är lagmoral. I övrigt är han en USEL coach. Timrå i år är INTE så mycket sämre än andra lag i serien. Vi spelar som skit, och det är INGEN annans fel än Perras.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dessutom: Det enda Perra har att komma med är lagmoral. I övrigt är han en USEL coach. Timrå i år är INTE så mycket sämre än andra lag i serien.
Vi spelar som skit, och det är INGEN annans fel än Perras.