Olle: Jag tyckte det då och jag tycker det nu: Det var sjukt oprofessionellt av Perra att kicka corso. Han må ha varit bökig att ha att göra med, men som coach får man FAN räkna med att vissa har större ego än andra. Kan man inte hantera det så får man byta jobb. Dessutom: Det enda Perra har att komma med är lagmoral. I övrigt är han en USEL coach. Timrå i år är INTE så mycket sämre än andra lag i serien. Vi spelar som skit, och det är INGEN annans fel än Perras.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom: Det enda Perra har att komma med är lagmoral. I övrigt är han en USEL coach. Timrå i år är INTE så mycket sämre än andra lag i serien.
Vi spelar som skit, och det är INGEN annans fel än Perras.