1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614735 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1412301

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Har juicen fått sparken? :)

Ja ja Dj Hemp måste ju få glädjas oxå, den arma saten!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja, verkligen. För egen del tycker jag mest synd om Sundsvall Hockey. Snacka om otacksam uppgift att hålla på ett lag som inte har ekonomi att satsa överhuvudtaget. Ja, satsar tror man förstås att man gör varje säsong, men om åskådarantalet ligger runt 600 pers. i snitt så är möligheterna förstås väldigt små att göra nåt bra utav det. Brynäs drömmer om guld. Sundsvall Hockeys ambitioner slutar nog vid SCA-cupens slut varje säsong. Har man tagit poäng av Timrå så är säsongen räddad, ungefär.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.