1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1412310

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja, verkligen. För egen del tycker jag mest synd om Sundsvall Hockey. Snacka om otacksam uppgift att hålla på ett lag som inte har ekonomi att satsa överhuvudtaget. Ja, satsar tror man förstås att man gör varje säsong, men om åskådarantalet ligger runt 600 pers. i snitt så är möligheterna förstås väldigt små att göra nåt bra utav det. Brynäs drömmer om guld. Sundsvall Hockeys ambitioner slutar nog vid SCA-cupens slut varje säsong. Har man tagit poäng av Timrå så är säsongen räddad, ungefär.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Sundsvall ska ju UR den där serien och det så fort det bara går. Desto mindre incitament det finns för att hålla Timrå utanför Sundsvall desto bättre.

Till hardcore-timråiter som inte vill flytta arenan in till stan kan jag bara säga "mi scusi" för framtiden finns i en ny arena i stan, inte i Eon arena i Allsvenskan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.