Trist med Djoos. Tyckte han gjorde ett bra jobb med de blå.
Inlägg: 1412306
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Captain Crash: Bra jobb? 2 poäng och man halkar redan efter. Otroligt viktig match nu på onsdag mot bottenkollegan Borås.