Inlägg: 1412314
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
orion: Fråga nån Modoit.
Men så förvånande är det ju inte eftersom alla är rödvita innerst inne!
Men så förvånande är det ju inte eftersom alla är rödvita innerst inne!
Mittnytt har ju inte journalistvärldens bästa ismaskiner, men nåt är det. Jag har sökt men inte hittat. Nån?