Inlägg: 1412404
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Alltså, Dragan vore väl absolut inte fel i Timrå, det är ju inte så att vi direkt har överskott på högerskyttar som kan hålla i pucken och skjuta?
+ 1
Eller någon råtta som ätit upp suspensen för vissa av spelarna?
Nån gnagare har iaf inte jag lagt märke till på de första 10 matcherna. =)