+ 1
Inlägg: 1412440
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
.. så är det kanske bäst att FBK tar sin första trepoängare mot LHC ikväll, annars kommer den garanterat att komma mot oss.
Det är bra att det snackas hockey igen. Mitt nätfiskefilter har inte gillat diskussionerna här på sistone.