Bragd-Birger: kort om Dragan eftersom man varit lite upptagen med Fussball. :-) jädrar vilken match!!1
Nej det behöver vi inte - men 31p med SSK 08/09 tyder ändå på viss "skill". Dessutom skulle man få en kille som kan styra lite i PP från vänstersidan...och sätta dom i nättaket...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nej det behöver vi inte - men 31p med SSK 08/09 tyder ändå på viss "skill".
Dessutom skulle man få en kille som kan styra lite i PP från vänstersidan...och sätta dom i nättaket...