Inlägg: 1413303
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Skarin: nää nu blir det roligt med hockey igen!
en liten repris av den här kanske?
mmm trevligt! jag tar en sådan tack!! fast 0-6 självklart!
en liten repris av den här kanske?
mmm trevligt! jag tar en sådan tack!! fast 0-6 självklart!
Redigerad kommentar
5-1. Vi kommer vara chanslösa.