+ 1
Inlägg: 1414251
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Varför säger vi inte njet??? fansen har väl ändå ett tungt ord i Timrå. Nä fy fan här står vi( sitter vi på våra arslen) och klagar och agerar inte..VI BORDE SKÄMMAS!Vi måste ta i lite, kräva avgång etc..Vad jag kan se så är sammmanhållning i Timrå supp jävligt splittrad, många här som skäller på varann m m. ska vi hålla ihop eller ska vi jävlas med varann? Hela grejen med Timrå andas avslagen Burkmat. Vi måste enas och hålla varann i handen och agera ihop, Huvuden måste rulla!!!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Varför säger vi inte njet??? fansen har väl ändå ett tungt ord i Timrå. Nä fy fan här står vi( sitter vi på våra arslen) och klagar och agerar inte..VI BORDE SKÄMMAS!Vi måste ta i lite, kräva avgång etc..Vad jag kan se så är sammmanhållning i Timrå supp jävligt splittrad, många här som skäller på varann m m. ska vi hålla ihop eller ska vi jävlas med varann? Hela grejen med Timrå andas avslagen Burkmat. Vi måste enas och hålla varann i handen och agera ihop, Huvuden måste rulla!!!
+ 1
Burkmat:
Nubben, lillkenta och Janne Söderström etablerade oss i elitserien. Sedan kom Linkan, Perra och Christer.