Inlägg: 1414262
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: problemet är ju inte att spela bra i en period..Det här handlar om överlevland i ES!!!
Under den dryga andra halvan av perioden visar vi lite sisu och kämpar som vi borde gjort från start. Sen kan man ju så klart fortfarande tycka att vi är jävligt veka i att vara framför mål och göra skitjobbet. När nu Pärssinen till slut är där så blir det också mål av det.