stoff: Varför inte Vampola, eller Röymark?
Inlägg: 1414352
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
73Sjöbba: ja alla dagar i veckan före larsson,friberg! han vill ha upp självförtroendet på friberg nu därav varför friberg alltid lägger straffar
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
73Sjöbba: Det finns i dagsläget tre forwards som inte gjort ett enda mål i årets elitserie. Två av dem får inleda straffskyttet.
Hur fan tänker man som tränare då?
Hur fan tänker man som tränare då?
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
73Sjöbba: Någon av dem ska ju lägga innan Friberg och Alex iaf. Men Perra är ju som han är. Kul matchning i 5-3-läget i andra t ex. Sparka nollan omgående. Ju förr desto bättre.